ارشیا جونارشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

☆روزمرگیــــــــــــــــــــــ هایــــــــــــــــ ارشـــــــــــیا☆

رفتن به خونه بابا و مامان جون

1393/4/16 2:16
نویسنده : خاله انیتا
121 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی خوشحالم دلیلش اینه که امروز دسته جمعی یعنی من مامانو  دایی احمد و زندایی دنیا و زندایی هستی با هم رفتیم خونه مادر جون بابایی نتونست بیاد اخه اون تو مغازه بود منظورم از مادر جون همون مادر بزرگه رفتیم اونجا کلی خوش گذروندیم جای شما خالی منم مثل همیشهاذیت میکردم تا اخرش واسه همین مجبور شدیم بیایم خونه  منم خیلی خیلی ناراحت بودم از اومدنمون به خونه اخه تو خونه حوصلم خیلی سر میرهقلب

 
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

تبادل لينک
16 تیر 93 4:39
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -----